SUZUKI
S-cross
Suzuki S-cross hybrid je novi, snažni i moderni nasljednik popularnog Suzukijeva SX4 modela. Iskazuje žeđ za avanturom, dok snažnim i sigurnim stavom, odražava karakter točno onakav kakav on ustvari i jest. Ovaj veliki avanturistički SUV svojom cijenom i modernom tehnologijom vlada tržištem automobila. Odvažite se testirati Suzuki S-crossa i pustite da vas mašta ponese. Bilo da je riječ o sportskom događaju, obiteljskom okupljanju ili aktivnom odmoru na otvorenom Scross ima dovoljno mjesta za smještaj bilo koje i bilo kakve vaše avanture jer na raspolaganje vam nudi veliki prtljažni prostor od čak 430 litara. Pun dinamike, snage i prostranosti, rođeni je novi istraživač, vozilo za avanture. Planine, šume, snijeg, kiša ništa ne može stati S-crossu na put.
DIZAJN
Suzuki vam s ponosom predstavlja svoj potpuno novi S-CROSS, koji je prvenstveno dizajniran kako bi zadovoljio dinamične potrebe modernih vlasnika SUV-ova, u svim fazama i potrebama njihovih života.
Novi S-CROSS je istinski SUV, moćnog izgleda i visokog stupnja funkcionalnosti. Naime, iza snažnog i upečatljivog dizajna, novi S-CROSS ponosi se impozantnom snagom, visokom učinkovitošću, pogonom na sve kotače, te najnovijim sigurnosnim značajkama, kao i brojnim komunikacijskim tehnologijama.
Panoramski krov
Dvostruke, klizne staklene ploče panoramskog krova pružaju iznimno veliki otvor u kojem možete uživati dok sjedite na bilo kojem sjedalu automobila. (Opcija za GLX opremu.)
Prednja i stražnja LED svjetla
Živopisne i elegantne prednje i kombinirane stražnje svjetiljke imaju po tri podesive LED diode za dinamičan dojam. Podesiva prednja svjetla služe i kao dnevna svjetla.
Ugrađeni krovni nosači
Izrađeni od eloksiranog aluminija, ugrađeni krovni nosači su zadivljujući i funkcionalni, dajući vozilu visoko estetski i nježno aerodinamičan izgled.
UNUTRAŠNJOST AUTA
Presvlake sjedala
Elegantna i ergonomski dizajnirana kožna sjedala presvučena su pravom kožom, dok je spektakularna presvlaka od umjetne kože u sredini sjedala izvrstan odraz robusnog SUV-a automobila. Dizajn sjedala prekrivenih presvlakama od reljefne tkanine također daje ovaj osjećaj. Kožna presvlaka je GLX, a platnena presvlaka GL+ i GL oprema dostupna.
Infotainment sustav na dodirnoj ploči
Infotainment sustav na dodirnoj ploči nudi najsuvremeniju digitalnu udobnost, uključujući Apple CarPlay®, Android Auto™, prepoznavanje glasa i hands-free Bluetooth® pozive. Standard također uključuje radio, USB reprodukciju glazbe i filmova te glazbu putem iPoda i Bluetooth®.
Prednji srednji pretinac za odlaganje
Prednji središnji pretinac za pohranu nudi ugrađeni USB priključak i prostor za praktično pohranjivanje malih predmeta.
Dvozonska automatska klima
Zahvaljujući dvozonskom klimatizaciji možete podesiti temperaturu prema individualnim potrebama vozača i suvozača. (Dostupno za GL+ i GLX opremu.)
Grijanje prednjih sjedala
Za GL + i GLX, visoko i nisko grijanje vozačevog i suvozačevog sjedala je standardno. Kanal za grijanje za stražnja suvozačka sjedala također je standardna oprema.
- Hladno biserno bijelo
- Svila srebrna metalik
- Titan sivi biserni metal
- Kozmički crni biserni metal
- Canyon smeđi biserni metal
- Dinamičan crveni biser
- Indigo biser
Impresivan SUV stil
Impresivan prvi dojam je važan u svim slučajevima, ali pravi učinak je njegova trajnost. Poanta je u detaljima. Što duže gledate, više vam se sviđa; S-CROSS obećava manje od toga.
Elegantna prednja maska
Zahvaljujući dinamičnom izgledu koji pruža zadivljujuća crna prednja maska s piano lakom, S-CROSS se odmah ističe iz svog okruženja. Čak i prednji logotip smješten između kromiranih obloga zrači moćnim efektom rešetke.
Smjelost karaktera
Četvrtasti prednji i stražnji lukovi kotača daju S-CROSS- u njegov vanjski karakter. Odvažna srebrna obloga na prednjem i stražnjem braniku ostavlja impresivan prvi dojam, naglašavajući samouvjereni izgled SUV-a.
SLOBODNO PRIJEĐITE SVOJE GRANICE
Život nam uvijek postavlja nove izazove, ali S-CROSS olakšava odabir u svakom trenutku kako biste se mogli s povjerenjem suočiti s događajima. Odvažan, samouvjeren SUV stil, napredni sustavi pomoći u vožnji i inteligentni sigurnosni sustavi samo su početak. S prostranim prostorom za prijatelje, obitelj i prtljagu te tehnologijom AllGrip možete kontrolirati cestu gdje god da krenete. Stoga ne brinite što će se dogoditi!
RADITE NAPORNO, IGRAJTE JOŠ JAČE
S-CROSS zna da se u životu mora uživati. Bilo da se radi o svakodnevnom putu na posao ili početku novog poglavlja u vašem životu, S-CROSS ispunjava ono što obećava.
Neograničen interijer
Prostrana kabina nudi osjećaj beskonačnosti zahvaljujući velikom vjetrobranskom staklu kao i visokom bočnom vidnom polju. Uđite, pogledajte i uživajte!
Udobni prostori
Prednji i stražnji putnički prostor nude dovoljno prostora za sjedenje, opuštanje i uživanje u vožnji.
Podesivi naslon stražnjeg sjedala
Naslon stražnjeg sjedala može se podesiti u dva položaja kako bi se povećala udobnost i maksimizirao prtljažni prostor (Dostupno za GL+ i GLX opremu).
PAMETAN ZASLON
Infotainment sustav s dodirnom pločom održava vas u kontaktu s vašim automobilom, jer zaslon također prikazuje informacije o potrošnji goriva, dometu, hibridnom protoku energije, drugim upozorenjima i slikama stražnje i kamere od 360 stupnjeva.
GL i GL + standardno dolaze sa 7-inčnim WVGA zaslonom, dok GLX standardno dolazi s 9-inčnim HD zaslonom i ugrađenim navigacijskim sustavom * koji čak podržava prepoznavanje glasa.
ODABERITE STIL ŽIVOTA!
Životni put koji odaberete osobna je i subjektivna odluka u kojoj vam S-CROSS nudi ruku jer postoje dani kada vam se može poželeti istraživati nove putove.
ČETIRI NAČINA RADA KOJI SE MOGU ODABRATI
S četiri načina lako za odabir možete postaviti konfiguraciju 4WD koja najbolje odgovara vašim uvjetima vožnje. Samo birajte i vozite s povjerenjem - AllGripSelect radi svoj posao.
Automatski način rada
Omogućuje nisku potrošnju goriva u prosječnim uvjetima na cesti. Sustav se prebacuje na pogon na sve kotače samo ako se otkrije proklizavanje.
Sportski način rada
Pruža ugodnije performanse u zavojima jer se više okretnog momenta primjenjuje na stražnje kotače. Optimiziranjem karakteristika papučice gasa/okretnog momenta, motor življe reagira na ubrzanje.
Snježni način rada
Optimalna postavka za snježne, prašnjave i skliske ceste: osigurava veću vuču pri ubrzanju na takvim cestama.
Način zaključavanja
Ovaj način rada oslobađa automobil od snijega, blata ili pijeska prenoseći maksimalni zakretni moment na stražnje kotače. Kada se koristi pri 60 km/h, S-CROSS se automatski prebacuje u način rada za snijeg.
Motori
Sa svojim dinamičnim motorima i preciznim mjenjačima, S-CROSS uvijek svladava prepreke ispred sebe, bilo da se radi o labirintu metropolitanske džungle ili naizgled beskrajnim kilometrima seoskih cesta.
- 5.3 Potrošnja (l/100km)
- 130 Konjske snage (95 kW)
- 235 Okretni moment (Nm)*
- 119.8 CO2 Emisija (g/km)*
* Potrošnja goriva ovisna o opremi (l / 100 km) i emisija CO 2 (g / km) Suzuki soft hibridnih modela kada se koriste u kombinaciji: S-CROSS - WLTP standard: 4.649-7.928 l / 100 km, 104.95 -179.2 g / km.
Ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa
Idealno prilagođeni stupnjevi prijenosa poboljšavaju potrošnju goriva i iskustvo vožnje, dok mjenjač postavljen na protuutezi daje realističniji osjećaj prebacivanja. Osim toga, poklopac mjenjača apsorbira buku i vibracije.
Automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa
Širok raspon duljina zupčanika osigurava izvrsno ubrzanje za šesterostupanjski automatski mjenjač, čak i kada se kreće iz stacionarnog položaja, i što je još važnije, povećava učinkovitost goriva tijekom vožnje velikom brzinom.
MEKI HIBRIDNI SUSTAV
S hibridnim sustavom S-CROSS možete instinktivno osjetiti što i kada to želite - bilo da se radi o maksimalnoj učinkovitosti goriva tijekom teške vožnje ili povećanju snage motora kada vam je potrebna
48V meki hibridni sustav
Suzukijev lagani i kompaktni novi hibridni sustav sastoji se od Integriranog Starter Generatora (ISG) s pogonskom funkcijom i 48-voltne litij-ionske baterije, kao i od 48-12-voltnog DC/DC pretvarača. ISG tijekom usporavanja generira električnu energiju koja je pohranjena u baterijama.
Visoko učinkovit proces punjenja omogućuje čestu pomoć motora. Zahvaljujući pohranjenoj energiji, hibridni sustav minimizira opterećenje benzinskog motora kada dostigne brzinu krstarenja.
S automatskim Start/Stop sustavomponovno pokreće zaustavljeni benzinski motor glatko i ravnomjernije, dok ISG-ove dvije funkcije za povećanje zakretnog momenta i kompenzaciju zakretnog momenta i dalje mu pomažu u radu tijekom ubrzanja koje zahtijeva puno goriva.
Kompenzacija zakretnog momenta
Kompenzacija zakretnog momenta koristi ISG zakretni moment za pomoć pri okretnom momentu benzinskog motora, kompenzirajući odgođeni odgovor motora tijekom procesa ubrzanja, što povećava ubrzanje i performanse.
Povećanje zakretnog momenta
Povećanje zakretnog momenta čini ubrzanje glatkijim podržavajući zakretni moment benzinskog motora s ISG momentom sve dok turbopunjač ne isporuči komprimirani zrak u motor.
ISG način mirovanja
Kada se spojka pritisne da uspori i broj okretaja motora padne na prazan hod, ISG pokreće benzinski motor u praznom hodu i zaustavlja potrošnju goriva. Nakon što je prazan hod kontinuiran, vozilo se može ubrzati u bilo kojem trenutku prema potrebi.
POTPUNA ZAŠTITA
Osim što ćete s njim stići bilo gdje, možete očekivati da će Suzukijevi sigurnosni sustavi obratiti pažnju na vas i vaše putnike. Kombinacija naprednih, aktivnih sigurnosnih sustava i najnovijih senzora i digitalnih tehnologija osigurava udobnu i opuštajuću vožnju u S-CROSS-u.
VIŠE OČIJU NA CESTI
Brižni vođa obraća pažnju na cestu i usredotočuje se na ono što se događa oko njega. Zahvaljujući mnoštvu kamera i senzora, S-CROSS znatno olakšava vaš zadatak.
SUZUKI NAPREDNI SUSTAVI POMOĆI U VOŽNJI*
Suzuki je predan pružanju sigurnosti i mira u raznim situacijama u vožnji. Jedan od najvažnijih elemenata udobne vožnje bez stresa je samopouzdanje – kako za automobil tako i za vožnju. Suzukijevi napredni sustavi pomoći u vožnji jednostavno čine vožnju ugodnijom.
- DSBS
- Sustavi za praćenje
- Prepoznavanje prometnih znakova
- Prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop & Go (ACC)
- Praćenje mrtvog prostora (BSM)
- Inhibitor povrata
- Parkiralište
DSBS
Tijekom vožnje sustav koristi kameru s jednom lećom i laserski senzor kako bi utvrdio postoji li opasnost od sudara s vozilom ispred ili s pješakom. Ako se otkrije opasnost od sudara, DSBS će upozoriti vozača ili će primijeniti automatsko kočenje, ovisno o situaciji.
Upozorenje o napuštanju trake
Dok se vozilo kreće brzinom od 60 km/h ili više, kamera s jednom lećom detektira bijele mrlje i bijele mrlje na lijevoj traci. Ako otkrije da automobil napušta traku u kojoj se nalazi, upozorava vozača zvučnim i vizualnim signalom.
Držač staze
Pri brzinama od 65 km/h ili većim, automobil koristi kameru s jednom lećom za prepoznavanje trake. Kada sustav otkrije da će automobil vjerojatno napustiti svoju traku, DSBS automatski pomaže vozaču da se vrati u traku kontrolirajući električni servo upravljač.
Upozorenje na zadržavanje trake
Kada se vozilo kreće brzinom od približno 60 km/h ili više, upozorenje o napuštanju trake izračunava rutu vozila. Ako otkrije da je automobil zvučno i vizualno upozoren od jednog ruba do drugog unutar trake zbog pospanosti ili drugih čimbenika.
Prepoznavanje prometnih znakova
Sustav koristi kameru s jednom lećom za praćenje prometnih znakova na cesti, uključujući znakove zabrane brzine, zabrane vožnje i zabrane zaustavljanja. Kada ih otkrije, sustav prikazuje signal na multi-informacijskom zaslonu, podsjećajući vozača koji znak je automobil upravo prošao. Istovremeno se mogu prikazati do tri alarma.
Prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop & Go (ACC)
Opremljen šesterostupanjskim automatskim mjenjačem, S-CROSS adaptivni tempomat također ima funkciju Stop & Go koja ubrzava i koči umjesto vozača kako bi održala sigurnu udaljenost od vozila ispred. Ako je potrebno, funkcija Stop & Go će potpuno zaustaviti automobil, a zatim ga ponovno pokrenuti unutar 2 sekunde ako se vozilo ispred počne kretati - na primjer u prometnoj gužvi.
Prilagodljivi tempomat bez Stop & Go dostupan je za ručne mjenjače.
Praćenje mrtvog prostora (BSM)
Kada se senzor uključi i detektira vozilo u mrtvom kutu, on brzo treperi i daje zvučno upozorenje kako bi promjena trake bila sigurnija. Monitor mrtvog kuta detektira vozila u ili blizu mrtvog kuta s obje strane vozila.
*I kamere i senzori imaju ograničenja u prepoznavanju zapreka, traka i prometnih znakova. Molimo nemojte se oslanjati na sustav, uvijek vozite sigurno! Udaljenost između vozila ovisi o brzini vozila. Obratite se svom prodavaču za više informacija.
Kamera od 360 stupnjeva
Pogled od 360 stupnjeva povećava sigurnost i udobnost. Četiri kamere (prednja, stražnja i dvije bočne) nude različite poglede, uključujući 3D prikaz za siguran početak i pogled odozgo za sigurnije parkiranje. Dostupan s 9-inčnim infotainment sustavom na dodirnoj ploči koji je standardan na razini GLX. Kamera s pogledom od 360 stupnjeva ima slijepe ulice i stoga nije zamjena za sigurnu vožnju. Molimo nemojte se oslanjati samo na ovaj sustav. Uvijek vozite sigurno!
Inhibitor povrata
Zaštita od prevrtanja olakšava pokretanje na strmini jer sprječava kotrljanje vozila unatrag kada vozač prebaci nogu s papučice kočnice na papučicu gasa.
Upozorenje o stražnjem križnom prometu (RCTA)
Ova vam značajka pomaže izbjeći sudar, na primjer, kada izlazite s parkirališta. Ako senzori otkriju da se vozilo približava stražnjem mrtvom kutu, zvučno upozorenje, treperenje bočnog retrovizora i poruka na multi-informacijskom zaslonu upozorit će vozača na situaciju
Prednji i stražnji parking senzori
Ultrazvučni senzori u braniku otkrivaju objekte i upozoravaju vozača zvučnim signalom i grafikom na multi-informacijskom zaslonu.
(Dostupno za GL+ i GLX opremu.)
KAMERA OD 360 STUPNJEVA
Pogled od 360 stupnjeva povećava sigurnost i udobnost. Četiri kamere (prednja, stražnja i dvije bočne) nude različite poglede, uključujući 3D prikaz za siguran početak i pogled odozgo za sigurnije parkiranje. dostupan s 9-inčnim informacijsko-zabavnim sustavom osjetljivim na dodir koji je standardan na razini GLX.
Kamera s pogledom od 360 stupnjeva ima slijepe ulice i stoga nije zamjena za sigurnu vožnju. Molimo nemojte se oslanjati samo na ovaj sustav. Uvijek vozite sigurno!