DIZAJN


Kombinacija naglašenih oblina i skladno oblikovanih rubova – to je karakterističan stil novog Swifta koji bez iznimke privlači poglede prolaznika. Moćna muskulatura zajedno s prednjim svjetlima ostavlja doista upečatljiv utisak, no kad otvorite vrata otkrit ćete kako mu je unutrašnjost jednako ugodna kao i vanjština. Sofisticirani dizajn skladno spaja otmjenost sa sportskim dojmom.

Unutrašnjost auta

POVEZIVANJE INFORMACIJSKI LCD ZASLON U BOJI KLIMA UREĐAJ PODESIVI UPRAVLJAČ TEMPOMAT I LIMITATOR BRZINE GRIJAČI PREDNJIH SJEDALA

PROSTRANOST KABINE

Informacijski LCD zaslon u boji

Napredni višenamjenski 4,2-inčni TFT LCD zaslon u boji zauzima središnji dio instrument ploče kako bi vozač bio potpuno informiran s točnim i intuitivno razumljivim podacima o ponašanju i radu vozila. Grafički su prikazani G-sila, snaga motora i zakretni moment te između ostalog, uporaba akceleratora i kočnica.

  • Kobalt plava metalik
  • Plamen crvena biserna metalik
  • Ledenjak bijela
  • Oniks crna
  • Metalik srebrna
  • Mineralna siva
  • Koraljno crvena
  • Kobalt plava metalik / Oniks crna
  • Plamen crvena biserna metalik / Oniks crna
  • Jantar metalik / Oniks crna
  • Zlatna metalik / Oniks crna

MOTORI

pic engine benzin 1.4LU novi 1.2 Dualjet motor ugrađen je jedinstveni sustav ubrizgavanja s dvije mlaznice po cilindru koji značajno unapređuje toplinsku iskoristivost povećanjem kompresijskog omjera. Pruža izvrsnu ravnotežu između potrebe za snagom i učinkovitosti kod potrošnje goriva. Zvuk motora utišan je dodatnim metodama hlađenja, kao što je vodom hlađeni EGR sustav (namijenjen recirkulaciji ispušnih plinova), dok je s druge strane omjer kompresije povećan jer je komora izgaranja kompaktnija. Na kraju je to motor koji je jednostavan za rukovanje, jer pruža idealnu ravnotežu između optimalne snage i vrhunske ekonomičnosti.

  • fuel icon 4.8 Potrošnja (l/100km)
  • icon engine 83 Konjske snage (61 kW)
  • icon graph 107 Okretni moment (Nm)*
  • leaf icon 107 CO2 Emisija (g/km)*

  • Kad se zaustavi, motor se automatski zaustavlja i električna oprema nastavlja s radom na baterijama, što štedi gorivo.

  • Prilikom pokretanja integrirani električni motor (ISG), koji djeluje kao pokretač, tiho i glatko pokreće benzinski motor.

  • Kad se automobil pokrene ili ubrza, ISG pomaže benzinski motor, smanjujući potrošnju goriva. Rad Power Assist-a ovisi o određenim uvjetima, poput stanja baterije.

  • Kad usporava, ISG pretvara energiju pokreta automobila u električnu struju, što učinkovito puni bateriju.


suzuki 1 maliVRSTE MJENJAČA

  • CVT automatski mjenjač

    Motor 1.2 DUALJET dostupan je sa CVT kontinuirano promjenjivim mjenjačem, tako da možete zaboraviti na brzine. Za dinamičnu vožnju dostupan je sportski način rada, a pri vožnji nizbrdo na raspolaganju je poboljšani način kočenja motora.

  • Ručni mjenjač s 5 stupnjeva prijenosa

    Oba motora 1.2 DUALJET i 1.0 BoosterJet dolaze s osnovnim petostepenim ručnim mjenjačem u osnovnom paketu.

TEHNIKA

Brzo i eksplozivno ubrzanje. Sjajne performanse pri vožnji u zavojima vam omogućuju da držite svoju ciljanu putanju. Swift je ponovno stvoren s pažnjom posvećenom svakom detalju njegovog pogonskog sklopa i platforme u cilju daljnje evolucije iskustva vožnje koja vozaču omogućuje sjedinjenje s automobilom i potpunu kontrolu nad njim.


 

SVJETLA KOJA VAS PRATE KUĆI I DOČEKUJU PRIJE VOŽNJE

suzuki 1 mali


Prednja svjetla nastavljaju osvjetljavati cestu 10 sekundi nakon što je vozač izašao iz automobila, pružajući vam osvjetljenje dok ne dođete do kućnog praga. Isto tako, oborena i pozicijska svjetla se pale i stoje upaljena 10 sekundi nakon što otključate Ignis daljinskim upravljačem. Ova praktična funkcija korisna je za osvjetljenje prilaza automobilu.

Image
Image

IZVANREDNE MANEVARSKE SPOSOBNOSTI U GRADU I NA PUTOVANJU

suzuki 1 mali


S minimalnim polumjerom okretanja od samo 4.7 m, Ignisom je lako upravljati, kako na uskim cestama tako i na sve pretrpanijim parkiralištima. Gume s velikim promjerom i podnica visoko odignuta od tla omogućuju bezbrižnu vožnju neasfaltiranim i lošim cestama, jednako kao i kroz napadali snijeg ili preko rubnjaka uz cestu.

KOMBINACIJA MOTORA I LITIJ-IONSKE BATERIJE ZA JOŠ VIŠE SNAGE

KOMBINACIJA MOTORA I LITIJ-IONSKE BATERIJE ZA JOŠ VIŠE SNAGE

Pokretanje motora
ISG funkcionira kao pokretač motora kako bi se ta radnja obavila tiho i glatko.


Motor u mirovanju

Kad je motor ugašen (kod zaustavljanja) električni sustavi energiju dobivaju iz baterije, štedeći gorivo.


Kretanje/ubrzavanje

Sustav ISG pomaže motoru* pri pokretanju ili ubrzavanju, time štedeći gorivo.


Usporavanje

ISG koristi energiju usporavanja kako bi proizveo električnu energiju i učinkovito napunio baterije

ALL GRIP

ALL GRIP

ALLGRIP AUTO je optimalni 4WD sustav, pruža vozaču bezbrižnost u svakodnevnoj vožnji, pogotovo kada se vozi po skliskim cestama ili površinama pod snijegom. Pomoću viskozne spojke sustava pogona na četiri kotača, okretni moment se automatski raspodjeljuje prema stražnjim kotačima kada prepozna da prednji gube kontakt s cestom.

OVJES ZA SKLADNU I NADAHNUTU VOŽNJU

OVJES ZA SKLADNU I NADAHNUTU VOŽNJU

Novokonstruirani prednji i stražnji ovjes podupire okretnost i emotivno iskustvo vožnje, pružajući izravno upravljanje, kontrolu i kvalitetu vožnje po čemu je Swift poznat. Čvrst je ali i udoban. Praćenje željenog smjera i zavoja, brzi odgovor na upravljač i izuzetna stabilnost još su dorađeniji s ciljem većeg zadovoljstva u vožnji Swifta.

SIGURNOST

Kao takav, Swift je ponovno rođen s bezrezervnom primjenom naprednih sigurnosnih tehnologija, od kojih su neke po prvi puta viđene u ovoj klasi automobila. Uz sigurnosne konstrukcijske značajke za zaštitu putnika u slučaju sudara, poboljšana preventivna sigurnost ima za cilj spriječiti opasne situacije u prometu.

SUSTAV SIGURNOSTI

SUSTAV SIGURNOSTI


Automatski nadzor dugih svjetala

Pri brzini od 40 km/h ili više, sustav nadzora dugih svjetala osmišljen je za automatsko prebacivanje “dugih” i “kratkih” svjetala, ovisno o prisutnosti drugih vozila i rasvjeti okoline (standard na vozilima s monokularnom kamerom i laserskim senzorom).

RBS
Prilikom vožnje, Swift koristi milimetarske radarske valove za detekciju vozila ispred. Nakon raspoznavanja, Swift djeluje na jedan od opisanih načina


Adaptivni tempomat

Kada se sustigne sporije vozilo, prilagodljivi sustav kontrole brzine koristi radarski signal da procijeni udaljenost do njega i automatski održava udaljenost u skladu s jednom od tri odabrane postavke.


DSBS

Sustav ISG pomaže motoru* pri pokretanju ili ubrzavanju, time štedeći gorivo.

Napredni sustav prepoznavanja

Napredni sustav prepoznavanja

Swift u vožnji koristi napredni sustav s radarom s milimetarskom valnom refleksijom za prepoznavanje udaljenosti od vozila naprijed, a s ciljem pomaganja vozaču da izbjegne sudar ili pak za ublažavanje štete od sudara. Kombinacija monokularne kamere koja se ističe na srednjoj i dugoj udaljenosti te može detektirati pješake i laserskog senzora koji je izvrstan kod otkrivanja kratkog dometa (čak i noću), omogućuje primjenu sustava automatskog kočenja za izbjegavanje sudara, upozorenja na izlazak iz voznog traka, automatskog nadzora dugog svjetla i upozorenja na krivudanje.

NCAP

NCAP

suzuki 1 mali


 Četiri zvjezdice na Euro NCAP testu

Image