
VAŽNA OBAVIJEST
Poštovani vlasnici Suzuki vozila,
od 20.03.20. krećemo sa novom procedurom dogovaranja servisa i primopredaje vozila, sve u svrhu minimalnog kontakta između Vas i prijemnika u servisu:
- Prilikom telefonskog dogovaranja servisa molimo Vas da pripremite broj šasije i registracijsku oznaku Vašeg vozila. Termin za redovno održavanje i ostale popravke dogovorite na telefonskom broju 021/507-919, a za limarsko-lakirerske popravke nazovite na 021/506-646. Servis možete dogovoriti i online (https://www.suzuki-split.hr/servis)
- Molimo Vas da u telefonskom razgovoru odmah navedete sve potrebne radove koji će se odmah upisati u radni nalog, tako da se maksimalno skrati vremenski rok primopredaje vozila
- Prilikom dolaska u servis molimo Vas da na vozilu ostavite otvorene prozore, ključ u kontakt bravi, servisnu knjižicu ili dokumentaciju za popravak štete na suvozačkom sjedalu, pričekajte servisnog savjetnika pored vozila
- Prilikom preuzimanja unutrašnjost vozila (volan, vozačko sjedalo, poluga ručne kočnice, ručica mjenjača) biti će zaštićena plastičnim folijama, te će iste biti uklonjene iz vozila nakon završetka radova
- Nakon završetka radova servisni savjetnik će Vas nazvati, a za popravke koji se plaćaju javit ćemo i točan iznos računa. Molimo Vas, ako ste u mogućnosti da račune plaćate karticama ali i dalje se može plaćati gotovinom
Zbog neznatno smanjenog obima posla u našem servisu i dalje ćemo ostati na raspolaganju za sve Vaše zahtjeve. U slučaju donošenja novih mjera i eventualnog zatvaranja servisa pravovremeno ćemo Vas obavijestiti.
Vaš ATT Suzuki