SUZUKI
Vitara
Suzuki Vitara hybrid ima vlastiti stil koji ujedinjuje tradicionalan izgled Suzuki SUV vozila s razigranim modernističkim elementima. Svaki detalj Suzuki Vitare zrači dinamikom, naglašavajući aktivni životni stil njezinih vozača. Bogata ponuda boja i dizajna omogućuje vam da kombinirajući detalje vanjštine i unutrašnjosti izrazite vlastitu osobnost i kreirate automobil kakav ste oduvijek željeli. Cijena Suzuki Vitare najkonkurentnija je na tržištu isto kao i ostali Suzuki hibridi slovi kao jedna od najpovoljnijih hibrida u Hrvatskoj. Suzuki Vitara osim što se ističe svojim izgledom privlači pažnju i malom potrošnjom goriva te smanjenom emisijom CO2. Suzuki Vitara hibrid najprodavaniji je Suzuki model i uvijek je u samom vrhu prodaje, kako u Hrvatskoj tako i u cijelom svijetu. Zavirite u svijet Vitare i otkrijte sve njene prednosti.
TRENUTNO PREPOZNATLJIVA OSOBNOST
-
Sjajno bijela
-
Narančasto crvena
-
Hladno bijela
-
Galaktičko siva
-
Biserno crna
-
Svileno srebrna
-
Atlantis tirkizna
Atlantis tirkizna / Sjajno bijela
Kozmički crna / Galaktičko siva
Svijetlo crvena / Biserno crna
Atlantis tirkizna / Kozmički crna
Slonovača / Biserno crna
Mramorno plava / Kozmički crna
Sunčano žuta / Sjajno bijela
Sunčano žuta / Kozmičko crna
DIZAJN

Izrazite svoju osobnost paketom dodatne opreme kojim ćete personalizirati izgled svoje Vitare – birajte između Rugged i Urban paketa, a zatim svoju Vitaru učinite jedinstvenom odabirom unutrašnjih detalja.


LED prednja svjetla (GLX)
Jaka LED svjetla koriste se za uštedu energije pri korištenju kratkih svjetala. Plavi detalj na projektorskim svjetlima stvara cool dojam.

LED dnevna svjetla i svjetla za maglu
Jedinstveno dizajnirana dnevna svjetla sastoje se od okomito položenih LED žarulja. Postoje također i svjetla za maglu koja su ključna za dobru vidljivost na cesti za vrijeme loših vremenskih uvjeta.

TRADICIONALNI MOTIVI SUZUKI SUV VOZILA
Osnovni elementi dizajna Suzuki SUV vozila, kao što su poklopac motora u obliku školjke, zaštitni obrubi blatobrana, ukrasni detalj na blatobranu i široki C stup, modernizirani su i savršeno se uklapaju u cjelokupan izgled vozila.

Naplatci
Čelični i alu-naplatci daju osobnost i dinamičan izgled svakom vozilu, a osim toga poboljšavaju performanse u vožnji.
UNUTRAŠNJOST AUTA


Automatski klima uređaj
Lako prilagodljive postavke uvijek vam omogućuju optimalnu unutarnju temperaturu.

Središnji sat
Odaberite između dva elegantna dizajna – carbon (lijevo) i kanji (desno).

Instrument ploča
Brzinomjer i brojač okretaja smješteni su na desnoj i lijevoj strani, s multi-informacijskim zaslonom u sredini. Zaslon prikazuje informacije kao što su trenutačna i prosječna potrošnja goriva, vanjska temperatura, način vožnje i upozorenje pri parkiranju. Multi-informacijski zaslon također uključuje i pokazatelj promjene stupnja prijenosa koji pruža pomoć za optimalno mijenjanje brzina sukladno trenutnim uvjetima, čime se postiže ekonomičnost potrošnje goriva.

Novi geometrijski uzorci sjedala
Prednja i stražnja sjedala stilski su napravljena od brušene kože, kako bi omogućila izvrsno držanje i potporu tijela te što veću udobnost za vozača i putnike.

Nova mekana površina unutrašnjosti
Iznad kontrolne ploče i ploče s instrumentima nalazi se nova mekana površina, čime dodatno doprinosi vrhunskom osjećaju u kabini.
7-inčni zaslon osjetljiv na dodir

MirrorLink
MirrorLink omogućuje prikazivanje različitih aplikacija s vašeg pametnog telefona na središnjem zaslonu osjetljivom na dodir, omogućujući pristup njegovim značajkama i funkcionalnostima.
*MirrorLink™ je kompatibilan s pametnim telefonima s popisa
*MirrorLink™ je zaštitni znak društva Car Connectivity Consortium LLC.

Povezivanje pametnog telefona
Srce audio sustava je zaslon osjetljiv na dodir, intuitivan poput pametnog telefona. Spojite vaš smartphone preko Bluetooth® ili USB kabela kako biste na zaslonu mogli koristiti aplikacije. Preko njega vidite i audio sustav, sliku s kamere za vožnju unatrag i navigaciju (samo GLX).

Android Auto™
Android Auto™ proširuje Android platformu u automobil na način osmišljen upravo za vožnju koji će minimalizirati distrakciju. Tako se možete usredotočiti na vožnju pomoću Google™ usluga kao šot su Google Maps™ i Google pretraživanje™. Preuzmite aplikaciju Android Auto na usluzi Google Play™.
*Android Auto je dostupan u državama s popisa na ovom linku
*Većina pametnih telefona sa sustavom Android 5.0+ radi s Android Autom
*Android, Android Auto, Google, Google Play i dr. su zaštitni znakovi društva Google Inc.

Apple CarPlay
Apple CarPlay vam omogućuje korištenje iPhonea za upućivanje poziva, pristupa glazbi, slanje i primanje poruka i pronalaženje odredišta, i sve to glasovno pomoću Siri ili preko središnjeg zaslona vozila.
Apple CarPlay je dostupan u državama s popisa na ovom linku
*Za više detalja, uključujući iPhone modele kompatibilne s Apple CarPlay
*Apple, Apple CarPlay i iPhone su zaštićeni znakovi društva Apple Inc., registrirani u SAD-u i drugim državama.

GRIJAČI PREDNJIH SJEDALA
Grijači u naslonu i sjedećem dijelu prednjih sjedala, dodatno pridonose udobnosti vozača i suvozača. Individualno odabrani intenzitet grijanja, po želji se kombinira sa stražnjim otvorima grijača (u GL+GLX izvedbi) radi pružanja dodatne udobnosti.

VIŠENAMJENSKI UPRAVLJAČ
Omogućava vozaču potpunu kontrolu. Na upravljaču su dostupne radio i Bluetooth opcije za pametni telefon, kao i funkcije vezane uz prilagodljivi tempomat koje su također integrirane u upravljač kako bi se osigurala maksimalna udobnost i sigurnost.

PREDNJI NASLON ZA RUKU
Prednji središnji naslon za ruku može se pomicati uzdužno, kako bi pronašli svoj optimalni položaj te sadrži dodatni prostor za odlaganje stvari.

IZDAŠAN PRTLJAŽNIK

PANORAMSKI KROV

PREDNJI NASLON NA RUKU
MOTORI
Novi, kompaktni ali iznimno snažni 1,4 BOOSTERJET turbo motor s izravnim ubrizgavanjem vožnju Vitare podiže na višu razinu. Turbo punjač s hladnjakom tjera stlačeni zrak u cilindre čime omogućuje maksimalne vrijednosti okretnog momenta čak i pri niskim okretajima motora, kao što je npr. 2500 okretaja po minuti. Uz to, dodatni ventil kontrolira tlak prednabijanja, otvaranjem odnosno zatvaranjem protočnih kanala, što za posljedicu ima trenutačan odaziv motora uz minimalnu potrošnju goriva. Sustav izravnog ubrizgavanja dodatno povećava učinkovitost motora, odnosno smanjuje potrošnju goriva optimiziranjem količine ubrizganog goriva, kao i kontrolom nad vremenom, trenutkom i tlakom ubrizgavanja goriva, izravno u cilindre.
5.4 Potrošnja (l/100km)
130 Konjske snage (95 kW)
235 Okretni moment (Nm)*
121 CO2 Emisija (g/km)*
48V BLAGI HIBRIDNI SUSTAV
HYBRID 48V
Novi 48V blagi hibridni sustav sastoji se od 48 voltnog ISG-a, generatora koji ima funkciju elektromotora, 48V litij-ionske baterije te 48V-12V transformatorom istosmjerne struje. S većom voltažom od klasičnog 12V sustava, povećava se energija prikupljena usporavanjem kao i količina pomoći elektromotora kako bi se smanjila potrošnja goriva i povećale performanse vožnje. U normalnim uvjetima vožnje sustav daje prednost ekonomičnosti odn. smanjenoj potrošnji goriva, dok u slučajevima kad prepozna da vozač zahtijeva jače ubrzanje, sustav elektromotorom dodaje dodatni okretni moment pogonskom motoru, koristeći jednu od dvije nove funkcije (torque fill control – kontrola dopune okretnog momenta ili torque boost – pojačanje okretnog momenta).

VRSTE MJENJAČA
TEHNIKA
Neovisno o vrsti podloge i terena, Vitara uvijek osigurava besprijekorno prijanjanje. Zasluga je to napredne konstrukcije i nove ALL GRIPP 4WD tehnologije, čiji sofisticirani mehanizmi svaku vožnju čine istinskim zadovoljstvom. Kakva god da je cesta u pitanju, Vitara će ju savladati s lakoćom, a vama neće biti potrebne nikakve posebne tehnike vožnje.
- SUZUKIJEVA SIGURNOSNA PODRŠKA
- UPOZORENJA I PREPOZNAVANJA
- NADGLEDANJE "MRTVOG KUTA"
- PRILAGODLJIV TEMPOMAT SA STOP & GO FUNKCIJOM
Vitarin napredni sustav prepoznavanja prepreka i znakova koristi kombinaciju monokularne kamere i laserskog senzora, pričvršćenih na prednje staklo. Dok se monokularna kamera odlikuje mogućnošću detektiranja srednje i dalje udaljenih predmeta kao što su prometni znakovi, pješaci te horizontalna cestovna signalizacija, laserski senzor zadužen je za praćenje objekata na kratkoj udaljenosti te za noćno nadgledanje prepreka. Upotrebom ova dva sustava, vaša sigurnost podignuta je na još višu razinu.
Sustav automatskog kočenja pomoću dvostrukih senzora (Dual Sensor Brake Support)*
Kada je u pokretu, Vitara koristi dva senzora – monokularnu kameru i laserski senzor – kako bi utvrdila postoji li opasnost od sudara s vozilom ispred vas ili s pješakom. Nakon otkrivanja potencijalnog sudara, automobil djeluje na jedan od sljedeća tri načina, ovisno o situaciji.
Upozorenje za izlazak iz prometnog traka(Lane Departure Warning)
Za brzine iznad 60 km/h osmišljen je sustav koji predviđa putanju vozila u odnosu na prometni trak kojim se kreće te upozorava vozača vizualnim prikazom (na instrument ploči) kao i taktilnim putem (odnosno, vibracijama na upravljaču).
Upozorenje na krivudanje (Weaving Alert)
Iznad 60 km/h aktivan je i sustav koji vas upozorava na krivudanje. Sustav bilježi pokrete vozača te u slučaju prepoznavanja pokreta uzrokovanih umorom ili nekim drugim razlogom, kombinacijom zvučnih i vizualnih upozorenja pokušava probuditi vozača.
Prevencija napuštanja prometne trake (Lane Departure prevention)
Pri brzinama od 60 do 160 km/h, monokularna kamera predviđa putanju vozila i prepoznaje da bi se moglo dogoditi napuštanje prometne trake, te u tom slučaju automobil automatski pomaže vozaču vratiti vozilo natrag u svoju traku kontroliranjem upravljača preko sustava električnog servo upravljača.
Prepoznavanje prometnih znakova (Traffic Sign Recognition)
Ovaj sustav koristi isključivo monokularnu kameru kako bi pratio cestu i prometne znakove. Kada sustav otkrije prometne znakove, kao što su ograničenja brzine ili pješačke zone, sustav automatski prikazuje dotični znak na ploči s instrumentima, kako bi upozorio vozača na prometni znak koji je prošao. Ako sustav otkrije više znakova, odjednom se mogu prikazati najviše tri upozorenja.
Nadgledanje „mrtvog kuta“ (Blind Spot Monitor)
Napuštanje prometne trake pri brzinama iznad 15 km/h sigurnije je zbog dva stražnja radarska senzora koja mogu otkriti vozila koja se nalaze ili se približavaju vašem stražnjem mrtvom kutu s obje strane vozila. Kada se vozilo približava stražnjem mrtvom kutu, ikona upozorenja svijetli u pripadajućem vanjskom zrcalu. Ako vozač ukazuje na promjenu smjera kretanja, treptajuća LED ikona popraćena je i zvučnim upozorenjem.
Prilagodljiv tempomat, osim održavanja razdaljine između dva vozila, ima još jednu dodatnu opciju, nazvanu Stop & Go funkcijom. Ovaj dodatak prilagodljivom tempomatu može čak i zaustaviti automobil do potpunog mirovanja, čime vozaču omogućuje dodatnu pomoć, primjerice u prometnim gužvama. (Prilagodljiv tempomat kontroliran pomoću radara sa Stop & Go funkcijom će se deaktivirati i kočnica će otpustiti nakon 2 sekunde od trenutka potpunog zaustavljanja.)
ALLGRIP – Sport način rada
Poboljšava vožnju u zavojima, dodajući više momenta na stražnje kotače, pritom osiguravajući bolji odaziv motora, čime optimizira karakteristike motora i pogona.
ALLGRIP – Snow način rada
Optimalan za snježne, neasfaltirane i druge skliske površine jer poboljšava prianjanje tijekom ubrzavanja te povećava stabilnost.
ALLGRIP – Auto način rada
Prioritet programa je štedljivost u tipičnim svakodnevnim vozačkim uvjetima, gdje se pogon automatski prebacuje u 4WD kada se otkrije proklizavanje.
ALLGRIP – Lock način rada
Za izvlačenje vozila iz dubokog snijega, blata ili pijeska sustav razdjeljuje više okretnog momenta na stražnje kotače, odnosno tamo gdje ga treba. Pritom su ESP sustav i druge nadzorne tehnologije optimizirane u korist oslobađanja automobila. Lock način rada automatski se prebacuje na Snow način rada pri brzinama iznad 60 km/h.
POMOĆ PRI VOŽNJI NIZBRDO
Na strmim padinama, kad kočenje motorom nije dovoljno, sustav automatski koči kako bi kontrolirao sigurnu brzinu. Ovaj sustav vam dodatno omogućuje nadziranje brzine spuštanja bez dodirivanja kočnice kako biste se mogli potpuno posvetiti upravljanju.
PREDNJI I STRAŽNJI PARKIRNI SENZORI
Ultrazvučni senzori u branicima otkrivaju prepreke i daju audio-vizualna upozorenja koja vozač može vidjeti na zaslonu te ih čuti kao zvučno upozorenje.
KAMERA ZA VOŽNJU UNATRAG
Zaslon na instrument ploči prikazuje sliku prostora iza automobila snimljenu stražnjom kamerom, što pomaže u povećanju vidljivosti na stražnjoj strani automobila, pri vožnji unatrag.
SIGURNOST
SEDAM ZRAČNIH JASTUKA
Vaša vožnja će biti sigurnija jer ste osigurani zračnim jastucima – uključujući standardne SRS zračne jastuke za vozača i suvozača, prednje SRS bočne zračne jastuke, koji umanjuju udarce u prsa prilikom bočnih sudara, jednako kao i SRS zračne jastuke koji umanjuju udarce u predjelu glave te SRS zračni jastuk namijenjen smanjenju udaraca u noge vozača.
- PRILAGODLJIVI TEMPOMAT KONTROLIRAN POMOĆU RADARA (ACC)
- UPOZORENJE NA PROMET IZA VOZILA
- NADZOR BRZINE
- ESP
AProlagodljiv tempomat kontroliran pomoću radara (ACC)
Kada se ispred vas nalazi vozilo, sustav prilagodljivog tempomata koristi tehnologiju odašiljanja i primanja milimetarskih radarskih valova, kako bi vaša Vitara automatski održavala udaljenost između navedenih vozila, i to u skladu s jednom od tri moguće odabrane postavke (Udaljenost od vozila do vozila razlikuje se ovisno o brzini vozila). Kada nema vozila ispred vas, sustav održava brzinu (iznad 40 km/h) koju je zadao vozač.
UPOZORENJE NA PROMET IZA VOZILA
Kod vožnje unatrag, do brzine od 8 km/h, Vitara koristi dva stražnja senzora kako bi pomogla vozaču, upozoravajući ga na približavanje nadolazećih vozila s obje strane vozila. Ako je vozilo uočeno, vozač dobiva vizualno upozorenje na multi-info zaslonu zajedno sa zvučnim upozoravajućim tonom. Navedeno bitno pomaže vozaču u što sigurnijem manevriranju, prilikom kretanja unatrag, kada je vidljivost često smanjena s obje strane vozila.
NADZOR BRZINE
Konstantan nadzor brzine, nadzor brzine vozila ispred, kontrola ubrzavanja
ESP
Ukoliko kotači izgube trakciju, elektronički program stabilnosti ESP automatski podešava snagu motora i kočnica, kako bi vozač zadržao kontrolu nad vozilom.
Iznimno čvrsta TECT karoserija
Konstrukcija Vitarine karoserije dizajnirana je prema strogom Suzukijevom TECT konceptu, čija struktura maksimalno apsorbira i raspršuje energiju udarca, u slučaju sudara