fbpx

Odaberite svoje vozilo

VITARA

JIMNY

SWIFT

S-CROSS

SWIFT SPORT

IGNIS

SWACE

ACROSS

Odaberite najbliži salon

ATT Suzuki

Put Duja 16 021 / 503 - 335 Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

ATT Dubrovnik

Josipa Kosora 18 020 / 313 - 636 Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Perfekt auto Šibenik

113. šibenske brigade 86b 022 / 340 - 688 Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Perfekt auto Zadar

Slavka Batušića 6
(kod Sabunjara)
023 / 326 - 592 Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Upišite vaše podatke

Slanjem upita putem ovog obrasca potvrđujete kako ste upoznati s Izjavom o privatnosti AUTO ZA TREĆE TISUĆLJEĆE d.o.o. i slažete se s njom. Ovime također dajete suglasnost (privolu) za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u obrascu, a koji su nam neophodni da bismo mogli udovoljiti Vašem zahtjevu.

Put Duja 16, Split

SUZUKI

Vitara

Suzuki Vitara hybrid ima vlastiti stil koji ujedinjuje tradicionalan izgled Suzuki SUV vozila s razigranim modernističkim elementima. Svaki detalj Suzuki Vitare zrači dinamikom, naglašavajući aktivni životni stil njezinih vozača. Bogata ponuda boja i dizajna omogućuje vam da kombinirajući detalje vanjštine i unutrašnjosti izrazite vlastitu osobnost i kreirate automobil kakav ste oduvijek željeli. Cijena Suzuki Vitare najkonkurentnija je na tržištu isto kao i ostali Suzuki hibridi slovi kao jedna od najpovoljnijih hibrida u Hrvatskoj. Suzuki Vitara osim što se ističe svojim izgledom privlači pažnju i malom potrošnjom goriva te smanjenom emisijom CO2. Suzuki Vitara hibrid najprodavaniji je Suzuki model i uvijek je u samom vrhu prodaje, kako u Hrvatskoj tako i u cijelom svijetu. Zavirite u svijet Vitare i otkrijte sve njene prednosti.

TRENUTNO PREPOZNATLJIVA OSOBNOST

  • Sjajno bijela
  • Narančasto crvena
  • Hladno bijela
  • Galaktičko siva
  • Biserno crna
  • Svileno srebrna
  • Atlantis tirkizna
  • Atlantis tirkizna / Sjajno bijela
  • Kozmički crna / Galaktičko siva
  • Svijetlo crvena / Biserno crna
  • Atlantis tirkizna / Kozmički crna
  • Slonovača / Biserno crna
  • Mramorno plava / Kozmički crna
  • Sunčano žuta / Sjajno bijela
  • Sunčano žuta / Kozmičko crna

DIZAJN

Image

Izrazite svoju osobnost paketom dodatne opreme kojim ćete personalizirati izgled svoje Vitare – birajte između Rugged i Urban paketa, a zatim svoju Vitaru učinite jedinstvenom odabirom unutrašnjih detalja.

LED prednja svjetla (GLX) LED dnevna svjetla i svjetla za maglu TRADICIONALNI MOTIVI SUZUKI SUV VOZILA Naplatci

UNUTRAŠNJOST AUTA

Automatski klima uređaj Središnji sat Instrument ploča Novi geometrijski uzorci sjedala Nova mekana površina unutrašnjosti 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir GRIJAČI PREDNJIH SJEDALA VIŠENAMJENSKI UPRAVLJAČ PREDNJI NASLON ZA RUKU
Image

IZDAŠAN PRTLJAŽNIK

Image

PANORAMSKI KROV

Image

PREDNJI NASLON NA RUKU

MOTORI

pic engine benzin

Novi, kompaktni ali iznimno snažni 1,4 BOOSTERJET turbo motor s izravnim ubrizgavanjem vožnju Vitare podiže na višu razinu. Turbo punjač s hladnjakom tjera stlačeni zrak u cilindre čime omogućuje maksimalne vrijednosti okretnog momenta čak i pri niskim okretajima motora, kao što je npr. 2500 okretaja po minuti. Uz to, dodatni ventil kontrolira tlak prednabijanja, otvaranjem odnosno zatvaranjem protočnih kanala, što za posljedicu ima trenutačan odaziv motora uz minimalnu potrošnju goriva. Sustav izravnog ubrizgavanja dodatno povećava učinkovitost motora, odnosno smanjuje potrošnju goriva optimiziranjem količine ubrizganog goriva, kao i kontrolom nad vremenom, trenutkom i tlakom ubrizgavanja goriva, izravno u cilindre.

  • fuel icon 5.4 Potrošnja (l/100km)
  • icon engine 130 Konjske snage (95 kW)
  • icon graph 235 Okretni moment (Nm)*
  • leaf icon 121 CO2 Emisija (g/km)*

48V BLAGI HIBRIDNI SUSTAV

HYBRID 48V

Novi 48V blagi hibridni sustav sastoji se od 48 voltnog ISG-a, generatora koji ima funkciju elektromotora, 48V litij-ionske baterije te 48V-12V transformatorom istosmjerne struje. S većom voltažom od klasičnog 12V sustava, povećava se energija prikupljena usporavanjem kao i količina pomoći elektromotora kako bi se smanjila potrošnja goriva i povećale performanse vožnje. U normalnim uvjetima vožnje sustav daje prednost ekonomičnosti odn. smanjenoj potrošnji goriva, dok u slučajevima kad prepozna da vozač zahtijeva jače ubrzanje, sustav elektromotorom dodaje dodatni okretni moment pogonskom motoru, koristeći jednu od dvije nove funkcije (torque fill control – kontrola dopune okretnog momenta ili torque boost – pojačanje okretnog momenta).

hyibrid

Image

VRSTE MJENJAČA

TEHNIKA

Neovisno o vrsti podloge i terena, Vitara uvijek osigurava besprijekorno prijanjanje. Zasluga je to napredne konstrukcije i nove ALL GRIPP 4WD tehnologije, čiji sofisticirani mehanizmi svaku vožnju čine istinskim zadovoljstvom. Kakva god da je cesta u pitanju, Vitara će ju savladati s lakoćom, a vama neće biti potrebne nikakve posebne tehnike vožnje.

Vitarin napredni sustav prepoznavanja prepreka i znakova koristi kombinaciju monokularne kamere i laserskog senzora, pričvršćenih na prednje staklo. Dok se monokularna kamera odlikuje mogućnošću detektiranja srednje i dalje udaljenih predmeta kao što su prometni znakovi, pješaci te horizontalna cestovna signalizacija, laserski senzor zadužen je za praćenje objekata na kratkoj udaljenosti te za noćno nadgledanje prepreka. Upotrebom ova dva sustava, vaša sigurnost podignuta je na još višu razinu.

Sustav automatskog kočenja pomoću dvostrukih senzora (Dual Sensor Brake Support)*
Kada je u pokretu, Vitara koristi dva senzora – monokularnu kameru i laserski senzor – kako bi utvrdila postoji li opasnost od sudara s vozilom ispred vas ili s pješakom. Nakon otkrivanja potencijalnog sudara, automobil djeluje na jedan od sljedeća tri načina, ovisno o situaciji.

pic biztonsag 1 1

pic biztonsag 1 2

pic biztonsag 1 3

Upozorenje za izlazak iz prometnog traka(Lane Departure Warning)
Za brzine iznad 60 km/h osmišljen je sustav koji predviđa putanju vozila u odnosu na prometni trak kojim se kreće te upozorava vozača vizualnim prikazom (na instrument ploči) kao i taktilnim putem (odnosno, vibracijama na upravljaču).

pic biztonsag 2 1

Upozorenje na krivudanje (Weaving Alert)
Iznad 60 km/h aktivan je i sustav koji vas upozorava na krivudanje. Sustav bilježi pokrete vozača te u slučaju prepoznavanja pokreta uzrokovanih umorom ili nekim drugim razlogom, kombinacijom zvučnih i vizualnih upozorenja pokušava probuditi vozača.

pic biztonsag 2 2

Prevencija napuštanja prometne trake (Lane Departure prevention)
Pri brzinama od 60 do 160 km/h, monokularna kamera predviđa putanju vozila i prepoznaje da bi se moglo dogoditi napuštanje prometne trake, te u tom slučaju automobil automatski pomaže vozaču vratiti vozilo natrag u svoju traku kontroliranjem upravljača preko sustava električnog servo upravljača.

Prepoznavanje prometnih znakova (Traffic Sign Recognition)
Ovaj sustav koristi isključivo monokularnu kameru kako bi pratio cestu i prometne znakove. Kada sustav otkrije prometne znakove, kao što su ograničenja brzine ili pješačke zone, sustav automatski prikazuje dotični znak na ploči s instrumentima, kako bi upozorio vozača na prometni znak koji je prošao. Ako sustav otkrije više znakova, odjednom se mogu prikazati najviše tri upozorenja.

pic biztonsag 2 3

Nadgledanje „mrtvog kuta“ (Blind Spot Monitor)

Napuštanje prometne trake pri brzinama iznad 15 km/h sigurnije je zbog dva stražnja radarska senzora koja mogu otkriti vozila koja se nalaze ili se približavaju vašem stražnjem mrtvom kutu s obje strane vozila. Kada se vozilo približava stražnjem mrtvom kutu, ikona upozorenja svijetli u pripadajućem vanjskom zrcalu. Ako vozač ukazuje na promjenu smjera kretanja, treptajuća LED ikona popraćena je i zvučnim upozorenjem.

pic biztonsag 3 1

Prilagodljiv tempomat, osim održavanja razdaljine između dva vozila, ima još jednu dodatnu opciju, nazvanu Stop & Go funkcijom. Ovaj dodatak prilagodljivom tempomatu može čak i zaustaviti automobil do potpunog mirovanja, čime vozaču omogućuje dodatnu pomoć, primjerice u prometnim gužvama. (Prilagodljiv tempomat kontroliran pomoću radara sa Stop & Go funkcijom će se deaktivirati i kočnica će otpustiti nakon 2 sekunde od trenutka potpunog zaustavljanja.)

301

ALLGRIP – Sport način rada

drive support ico 0

 Poboljšava vožnju u zavojima, dodajući više momenta na stražnje kotače, pritom osiguravajući bolji odaziv motora, čime optimizira karakteristike motora i pogona.

 

 

 

ALLGRIP – Snow način rada

drive support ico 0

 Optimalan za snježne, neasfaltirane i druge skliske površine jer poboljšava prianjanje tijekom ubrzavanja te povećava stabilnost.

 

 

 

ALLGRIP – Auto način rada

drive support ico 0

 

Prioritet programa je štedljivost u tipičnim svakodnevnim vozačkim uvjetima, gdje se pogon automatski prebacuje u 4WD kada se otkrije proklizavanje.

 

 

ALLGRIP – Lock način rada

drive support ico 0

 Za izvlačenje vozila iz dubokog snijega, blata ili pijeska sustav razdjeljuje više okretnog momenta na stražnje kotače, odnosno tamo gdje ga treba. Pritom su ESP sustav i druge nadzorne tehnologije optimizirane u korist oslobađanja automobila. Lock način rada automatski se prebacuje na Snow način rada pri brzinama iznad 60 km/h.

POMOĆ PRI VOŽNJI NIZBRDO 

Na strmim padinama, kad kočenje motorom nije dovoljno, sustav automatski koči kako bi kontrolirao sigurnu brzinu. Ovaj sustav vam dodatno omogućuje nadziranje brzine spuštanja bez dodirivanja kočnice kako biste se mogli potpuno posvetiti upravljanju.

303

PREDNJI I STRAŽNJI PARKIRNI SENZORI

Ultrazvučni senzori u branicima otkrivaju prepreke i daju audio-vizualna upozorenja koja vozač može vidjeti na zaslonu te ih čuti kao zvučno upozorenje.

323

KAMERA ZA VOŽNJU UNATRAG 

Zaslon na instrument ploči prikazuje sliku prostora iza automobila snimljenu stražnjom kamerom, što pomaže u povećanju vidljivosti na stražnjoj strani automobila, pri vožnji unatrag.

vitara kamera

SIGURNOST

SEDAM ZRAČNIH JASTUKA

Vaša vožnja će biti sigurnija jer ste osigurani zračnim jastucima – uključujući standardne SRS zračne jastuke za vozača i suvozača, prednje SRS bočne zračne jastuke, koji umanjuju udarce u prsa prilikom bočnih sudara, jednako kao i SRS zračne jastuke koji umanjuju udarce u predjelu glave te SRS zračni jastuk namijenjen smanjenju udaraca u noge vozača.

AProlagodljiv tempomat kontroliran pomoću radara (ACC)

drive support ico 0

Kada se ispred vas nalazi vozilo, sustav prilagodljivog tempomata koristi tehnologiju odašiljanja i primanja milimetarskih radarskih valova, kako bi vaša Vitara automatski održavala udaljenost između navedenih vozila, i to u skladu s jednom od tri moguće odabrane postavke (Udaljenost od vozila do vozila razlikuje se ovisno o brzini vozila). Kada nema vozila ispred vas, sustav održava brzinu (iznad 40 km/h) koju je zadao vozač.

 

  

UPOZORENJE NA PROMET IZA VOZILA

Kod vožnje unatrag, do brzine od 8 km/h, Vitara koristi dva stražnja senzora kako bi pomogla vozaču, upozoravajući ga na približavanje nadolazećih vozila s obje strane vozila. Ako je vozilo uočeno, vozač dobiva vizualno upozorenje na multi-info zaslonu zajedno sa zvučnim upozoravajućim tonom. Navedeno bitno pomaže vozaču u što sigurnijem manevriranju, prilikom kretanja unatrag, kada je vidljivost često smanjena s obje strane vozila.

303

NADZOR BRZINE

Konstantan nadzor brzine, nadzor brzine vozila ispred, kontrola ubrzavanja

323

ESP

Ukoliko kotači izgube trakciju, elektronički program stabilnosti ESP automatski podešava snagu motora i kočnica, kako bi vozač zadržao kontrolu nad vozilom.

vitara kamera

Iznimno čvrsta TECT karoserija

Konstrukcija Vitarine karoserije dizajnirana je prema strogom Suzukijevom TECT konceptu, čija struktura maksimalno apsorbira i raspršuje energiju udarca, u slučaju sudara