Novi Suzuki Swift: gradski mangup se uozbiljio

Druga generacija Suzuki Swifta održala se na tržištu gotovo punih šest godina, pri čemu je prodano 1,8 milijuna primjeraka, a pod pritiskom konkurencije Japanci su “izbacili” treću generaciju toga gradskog automobila.. Novi Swift je sadržajno napredovao u svakom pogledu, zapravo izmijenjeno je sve osim imena. Novi Swift je vjerojatno jedan od rijetkih automobila kod kojeg je na novu, produženu platformu postavljena stara karoserija. To je rezultiralo povećanjem međuosovinskog razmaka za pet centimetara, na ukupnih 243 cm, a istodobno novi Swift se izdužio za devet centimetara dosegnuvši dužinu od 385 cm. U širinu je išao pola, a u visinu jedan centimetar više, što je na kraju rezultiralo boljom i većom ponudom prostora u unutrašnjosti automobila.

Kvalitetniji materijali

Osim prostrane unutrašnjosti, interijer novog Swifta je puno kvalitetniji i preciznije izrađen. Upotrijebljeni materijali su na puno višoj razini nego kod prethodnika, a to se potvrđuje i na sam dodir. Vozačevo okruženje izgleda potpuno drukčije, naravno u pozitivnom smislu, s jasno izdvojenom i komandama bogatijom središnjom konzolom. Kontrolna pločča je preglednija i sadržajnija, a zvučna izolacija je puno bolja tako da je u velikoj mjeri eliminirana buka izvana. Oprema je više nego zadovoljavajuća jer Suzukijev gradski mališan u serijskoj opremi dolazi sa sedam zračnih jastuka, ABS-om i ESP-om, što je odlika klase više. Poradilo se i na upravljačkom sustavu koji je puno izravniji, dok je istodobno povećana krutost prednjeg i stražnjeg ovjesa. Čvršća, ali i kruća karoserija lakša je 20 kilograma sa sniženim težištem, tako da novi Swift sada pruža puno više vozačkog užitka. Potpuno je nov i ručni petstupanjski mjenjač, preciznijeg i mekšeg hoda, dok je u ponudi i automatski mjenjač s četiri stupnja prijenosa.